وقتی شهرمان قصه گو دارد...

خودش می گه متولد مهر پنجاه و نه ... بهش نمی آد. اسرار داره که هیچ تحصیلات رسمی ای نداره... این یکی اصلا بهش نمی آد... زبان فارسی رو خوب می شناسه و خیلی بهش مقیده... دو سال و تقریبا شش ماهه این طرفاست.. سه تا وب رو با هم آپ کردن کار آسونی نیس... هر چند سالن فعلا تعطیله...  به بعضی چیزا خیلی علاقه داره : مادر، رومانتیسم، سیاست ... البته نه هر سیاستی بلکه سیاست های شخصی افراد.. شب زنده داره و وسط آپ کردن ها چت رو فراموش نمی کنه... دنیای مجازی دیگه... چه فرق می کنه طرف مقابلت کی باشه...چه فرق می کنه طرف مقابلت چقدر دروغ گو باشه...اما خودش زیاد دروغ نمی گه لاقل به من اینطوره...

وسط خزعبلات نویسان آنلاین خسرو نویسنده خوبیه ... داستان رو خوب می شناسه خوب شروع می کنه ...  جزئیات رو فراموش نمی کنه ... معمولا هم پایان قشنگی داره البته اگه با عجله تموم نشن... گفتم قشنگ ... پایان داستان هاش شیرین یا تلخ نیستن ... قشنگن... موضوعاتش معمولا تو یه حوزه خاصه ... همیشه فکر می کنم اگه طنز یا هزل یا هر چیز دیگه ای رو امتحان کنه بد نباشه....

 اگه می خواین زجرش بدین براش کامنت بذارین: «وبلاگ  خوبی داری از آشنایی با شما خوشحال شدم» حق هم داره ... خوب وبلاگ می خونه و خوب نقد می کنه ... همین انتظار رو هم داره...

نمیشه گفت خسرو محافظه کار نیست... تو پروفایلش بعضی چیزا رو مخفی می کنه اما از طرف دیگه از اینکه حرفشو بزنه باکی نداره یه ویژگی خیلی خوبش اینه که دچار خود سانسوری نشده... برای همین هم طرفدار زیاد داره هم حسود... به قول خودش دموکراته ... کامنت های مخالف شو  هر چند دروغ مطلق باشه بازم نگه می داره ... یه تریپ های روشنفکری ...

 

نظرات 16 + ارسال نظر
موزیک ستاره چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 ق.ظ http://www.musicsetare.blogsky.com

سلام وبلاک تون خیلی عالیه .موزیک خیلی بهالی داری

موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:56 ق.ظ http://ghalam.tk

چه تمجیدی! اونم از دشمن من!

دشمن آدمای بزرگ شدن هم خودش ارزشمنده...

شادمان پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ق.ظ

اره .خسرو خان یا خسرو جان از حرف زدن هیچ باکی نداره.
منم با این اخلاقش کولی حال می کنم .اتفاقا من به موضوعاتی که انتخاب مکنه قبطه میخورم.مثلا ایکی از این موضوع های رو انتخاب کرده بود اگه اشتباه نکنم در مورد مقنعه دختر ها بود که با وسایل آرایشی کثیف میشه .این خیلی مهمه در دنیای امروز همه مشکلات دخترها و پسر ها حل شده و این یک مشکل خیلی بزرگه. خوب پرداختن به این موضوع کار هر کسی نیست .
احتیاج به ی نویسنده جسور و توانا داره.

البته شاید این جزی از روشن فکری و من موتوجه نمیشم.
پیروز باشی.

روشنک پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:52 ق.ظ http://lightbluee.persianblog.com/

خسرو خیلی ماهه خیلی بر خلاف آخرین پستش من عقیده دارم همین اان هم خیلی مهمه و با بقیه خیلی متفاوت...

پانیا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ق.ظ http://pania.persianblog.com/

وبلاگ خوبی داره و من هم از آشنایی باهاش خوشحالم ولی بهش نگو//..

از خسرو بپرس پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام...///صحبت از خسرو کردی////برام جالب بود/// ولی آیا تا بحال برات سوال شده که خسرو کیه و تحت تاثیر چه کسی این داستانها رو می نویسه///// زمانی که تازه اینکارو شروع کرده بود .....///البته خسرو از اون آدمهایی هست که گذشه خودش را خیلی زود فراموش می کنه /// من قصد خراب کردنش اصلا ندارم// خودم یکی از طرفداراش هستم چون عقاید خودم در نوشته هاش هست/// به دیگران هم توصیه می کنم که حتما نوشته هاش بخونن/// ولی گذشته خیلی مهم////اگر پایه خوب پیریزی بشه دیگه تا آخرش مشکلی پیش نمیادو بستگی داره که چه کسی این پایه را پی ریزی کنه////امیدوارم هیچ کس گذشته خودش را فراموش نکنه///خیلی بی رحمی نسبت به اونی هست که فراموش می شه////من فقط یه شعار به خسرو می گفتم و اون این بود که همیشه توی نوشته هات جسارت رو فراموش نکن چون باعث جذب مخاطب می شه///// امیدوارم شما هم موفق باشید///

فرزانه مرادی پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.manotobaham.persianblog.com

سلام رفیق سال نو مبارک نوشته ات را درباره داستان گو وو میخوانم تو هم گاهی سری سر به سر ما بگذار .

در اولین فرصت باشه :دی

بماند پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:27 ب.ظ

خسرو نخعی یه آدم کثبف از نظر اخلاقی و پست از نظر شخصیتیه

اره او کامنتهای مخافانش رو پاک نمیکنه ولی می ره و راپورت وبلاگی که در مخالفتش نوشته رو به پرشین بلاگ می ده تا ببندتش

اگه به خاطر خسرو نبود حذف می کردم...

زهرا (صدای باران) پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:11 ب.ظ http://zahra15.persianblog.com

سلام خوشبختیم ..... ولی یه نویسنده باهال.

ح.م.آریا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ http://همین جا

از این به بعد همه پست های من راجع به خسرو است....ایووول تبلیغات.....

شادی جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:17 ق.ظ http://shadi1980.persianblog.com

خوب خسرو خوبه خوبتر هم میشه هر روز بهتر از دیروز دینگ دینگ

خرمگس جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ق.ظ

آره هی ازش تعریف کنید درسته ولی کی گفت آدم راستگویی؟

شیدا جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ق.ظ

می شه ادرس وبلاگ این آقا خسرو رو به ما هم بدین؟

م.آشنا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام. ممنونم که از دوست مشترکمون به نیکی یاد کردی. راستی آهنگ وبلاگت عالی بود. همونه که منم دوستش دارم. نکنه من و تو یکی هستیم و خودمون بی خبریم؟! با اجازه ات میخوام آهنگ را بدزدم

احسان یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:14 ق.ظ http://raz-eshgh.blogsky.com/

سلام خیلی باحال گوفته شاعر شما هم قشنگ نوشتی
خوشحال شدو از دیدن وبلاگ شما
به منم یه سر بزن

فرهاد چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ق.ظ http://faarhaad.persianblog.com

خسرو رو می شناسم/تو داستان نویسی ماهره/توی یه موضوعاتی اختلاف نظر اساسی داریم/ولی تا اینجاش که دوستای خوبی بودیم/شاید به خاطر اینکه سر هیچ دختری دعوامون نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد