نامه

شیخ احمد کلاغ فرمودند:«... این نامه واقعا نامه عجیب و غریبی است. ک* و شعر به تمام معناست. به نظر من باید این نامه را بچه ها بخوانند چون اگر بزرگتر ها بخوانند غوغا می شود, در مدارس و دانشگاهها خوانده شود مخصوصا باید آن دانشجویان احمقی که چنین سئوالاتی دارند بخوانند, صدا و سیما مکرر بخواند... اصلا روی بسته چی توز بنویسید. رو شورت و مایوها بنویسید... مخصوصا این سه تیکه ها... این مرد خود اسلام است... عجب دینی آورده است!... این نامه در دنیا جای خود را پیدا کرده و مستقیم در سطل آشغال رفته... اگر آنها جواب دهند به گ* می روند اگر جواب ندهند هم به گ* می روند بگذارید بروند ک*ن لقشان... الله اکبر... عجب چیزی است این ذخیره الهی. خو*ر ملت را بد جوری مورد عنایت قرار داده...»

پ.ن۱: آدم بعضی نوشته ها رو می خونه نوشتنش می آد (لینک)

پ.ن۲: ادب هم خوب چیزیه... اینو خودم می دونم!

پ.ن۳: این آخرین پست ام توی تهران و قبل از رفتن ئه...

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام . جانا سخن از دل ما میگویی !!!
حیف که خواستی ادب رو نگه داری وگرنه خیلی جالبتر از این هم میتونستی بنویسی....!
امیدوارم که هر از گاهی از اونجا هم برامون بنویسی.
موفق باشی

بالام جان من با دل تو کاری ندارم از زبون خودم می گم... آره حیف که این اسلام دست ما رو بسته... و حیف که دارم می رم جوونا رو اصلاح کنم...

حنانه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ب.ظ http://hananeh60.persianblog.com

سلام
کجا به سلامتی؟

به هر آن کجا که باشد... بجز این سرا سرایم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد