۱۳۸۴

سال نو مبارک.

اصلا هم فلسفی نیست اینا...

خیلی از ما آدما عادت کردیم راجع به هر کسی یه نظری بدیم... یا اینکه تا چیزی می شه زود قضاوت کنیم و بگیم دیدی...دیدی گفتم تو اون جوری و من اینجور...خیلی از ماها عادت کردیم از کسی معذرت بخواهیم...انتظار هم داشته باشیم ببخشه ما رو... عادت کردیم حرف بزنیم بعد فکر کنیم... حالا اگه فرض محال اشتباه کرده بودیم اون وقت می گیم ببخشید...طرف هم باید ببخشه دیگه [تازه اگه قبول کنیم که اشتباه کردیم...!].
خب آدمیم دیگه...
ما آدما به خیلی چیزای دیگه هم عادت کردیم ...خیلی راحت هم عادت کردیم...اما بیایم عادت کنیم که فکر کنیم... فکر کنم راه بریم. فکر کنیم حرف بزنیم... فکر کنیم و معذرت بخوایم.
بیاین عادت کنیم...

قرارمون ساعت عشق
کنارِ دلشوره زدن
کنار دلواپسی و
ترس یه وقت نیومدن
عاشقم و عاشقِ تو
از همه دیوونه ترم
قرارمون یادت نره
دیر نکنی منتظرم

عید بریم هاوایی...؟؟!

چیه؟...چته باز اینجوری نیگام می کنی؟ هااان؟ کرواسی؟؟
کی رفته کرواسی؟...ممد؟
خب رفته که رفته؟...یعنی چی؟... که چی بشه نداره که!... بابا تو چرا نمی فهمی...رفته روابطمون رو محکم کنه... مطمئن باش...

الکی خوش

چه میکنه این استقلال
ولی خودمونیم ها... نگم شاید برا بازی بعد پشیمون شم

حرف ناحساب

گفتم:اگه گفتی کی یا کیا از طولانی شدن پرونده هسته ای ایران لذت می برن؟
...یه کم فکر کرد.
گفت:آمریکا؟
گفتم: نه بابا اون که سرش مشغوله عراقه فعلا با ما حال نمی کنه...
گفت: اسرائیل؟
گفتم: سگ کی باشه...!
گفت: روسیه؟ اروپا...؟ سولانا؟... علی یکدست؟
گفتم: نهههه
گفت: بن لادن...جنیفر لوپز...لویی بیست و چندم....؟
گفتم: نچچچچچ
بیست تا سوالش تموم شد...
گفتم: الحق که خنگی... بابا کی بیشتر از حسن [روحانی] و دوستان با این پرونده حال می کنه؟ سردار دارندگی تو ۸ سال حکومتش انقدر سفر خارجکی رفته بود؟ انقد چیز خارجکی دیده بود؟...
------
پول نفت اِ دیگه... صاحاب نداره که...خرج سفر دکتر حسن نشه می دن علی یکدست بخوره... آقا ما برق اتمی نخوایم چی کار باس بکنیم؟!

!!!جوات صولتی!!!

سلام عزیزم؛عزیزم سلام.
دوست دارم عاشقتم والسلام.

شهرآورد[!]۵۸

فوتبال: گل گل گل گل گل.
همین.

توضیح اضافی

آقا سعید فرموده اند که این آهنگ اشک ایشون رو در آورده...؟ نظر شما چیه؟ با وجودی که به نظر ایشون و همه بازدید کننده های عزیز احترام می ذارم. اما واقعا این آهنگ رو دوست دارم. امیدوارم اگه ناراحت تون کرد دکمه stop اش رو بزنین. خوش باشین

شهادت پیروزمندانه امام حسین و یارانش که مردترین مردان روزگار بودند بر همه مسلمانان تبریک و تسلیت باد.