نامه

شیخ احمد کلاغ فرمودند:«... این نامه واقعا نامه عجیب و غریبی است. ک* و شعر به تمام معناست. به نظر من باید این نامه را بچه ها بخوانند چون اگر بزرگتر ها بخوانند غوغا می شود, در مدارس و دانشگاهها خوانده شود مخصوصا باید آن دانشجویان احمقی که چنین سئوالاتی دارند بخوانند, صدا و سیما مکرر بخواند... اصلا روی بسته چی توز بنویسید. رو شورت و مایوها بنویسید... مخصوصا این سه تیکه ها... این مرد خود اسلام است... عجب دینی آورده است!... این نامه در دنیا جای خود را پیدا کرده و مستقیم در سطل آشغال رفته... اگر آنها جواب دهند به گ* می روند اگر جواب ندهند هم به گ* می روند بگذارید بروند ک*ن لقشان... الله اکبر... عجب چیزی است این ذخیره الهی. خو*ر ملت را بد جوری مورد عنایت قرار داده...»

پ.ن۱: آدم بعضی نوشته ها رو می خونه نوشتنش می آد (لینک)

پ.ن۲: ادب هم خوب چیزیه... اینو خودم می دونم!

پ.ن۳: این آخرین پست ام توی تهران و قبل از رفتن ئه...

نمی شنوی صدامو

نمی بینی نگامو

دلم هواتو کرده

چرا نداری هوامو

مگه دوسم نداری

چرا تنهام می ذاری

مگه نمی شنوی تو

صدای گریه هامو

اگه منو دوسم داری

همین حالا حالا بگو

...

 

دی جی نگار

پ.ن۱: آهنگ منسوب به دی جی نگار [لینک]

پ.ن۲: اصلا قرار نیست اینجا یه وبلاگ آهنگ باشه.

سرباز وطن

یار نازک دل من ترک من شیدا کرد                      دید سرباز شدم یار دگر پیدا کرد

از امروز برگشتم دوباره به اینجا ... منتظر باشید