فیلم زهرا امیر ابراهیمی! - قسمت دوم

دانلود عکس فیلم بازیگر سریال نرگس زهره شوکت زهرا امیر ابراهیمی

واقعا جای تاسف داره... جای تاسف داره که اینقدر احمق هستیم!

شما چقدر با ترکیب این کلمات و با کمک موتورهای جستجو یاهو، گوگل و... دنبال مشاهده این فیلم بودید؟! شما چند بار تو یه ماه اخیر موقعی که از پیاده روی میدانهای بزرگ شهر انقلاب، ولیعصر، امام، آزادی و... رد می شدید و نجوای وسوسه انگیز آن جوانک که زیر لب می گفت فیلم کامل زهره شوکت قدم هاتون رو آروم کردین تا نجواش رو خوب بشنوین؟ شما چن بار فیلم زهره رو دیدین؟ چقدر در مورد این فیلم و لحظات هنری اون با همکارهاتون، دوستاتون، آبدارچی پیر اداره تون بحث و تبادل نظر کردین؟ شما چند کیلو روزنامه و هفته نامه زرد و نارنجی رو با قیمت های گزاف خریدین به امید اینکه سر نخی از اون نامزد بی شرف زهرا امیر ابراهیمی دستگیرتون بشه؟! شما چقدر از خبر دستگیری متهم به پخش سی دی ها خوشحال یا ناراحت شدین؟! شما چقدر فکر می کنین که دختره تو اون فیلمه خود زهرا امیر ابراهیمی بوده؟! شما دوست دارین فیلم بعدی مال کی باشه؟ یکتا ناصر؟! گلشیفته فراهانی؟! مهناز افشار؟؟! پگاه آهنگرانی؟! یا مثلا محسن قاضی مرادی؟!

واقعا جای تاسف داره... جای تاسف داره که اینقدر احمق هستیم!

از یک ماه پیش که نوشته قبلی رو پست کردم تا حالا حدود 500 نفر با جستجو این کلید واژه ها به این وبلاگ رهنمون شدن و احتمالا از اینکه لینک یا نوشته به درد بخوری مشاهده نکردن فحشم دادن. این تنها یه نمونه از آمار مربوط به اخبار فوق هست که مربوط به این وبلاگ میشه و آمار سایت ها و وبلاگ های فعال! و حرفه ای! تو این زمینه اعدادی مثل 5000 – 10000 – یا بیشتر رو نشون میده و به این آمار افتخار هم می کنن.

واقعا جای تاسف داره... جای تاسف داره که اینقدر احمق هستیم!

وقتی به دوستی گفتم که فیلم زهره رو ندیدم و جذابیتی برام نداره که ببینم تعجب کرد... نه که فکر کنین ته مثبت بودن هستم ها نه... ولی فکر می کنم دیدن این چیزها و پیگیری اخبار این چیزها و پرداخت پول بالا این چیزا بیشتر تعجب داره...

واقعا جای تاسف داره... جای تاسف داره که اینقدر احمق هستیم!

فکر نکنید این چیزا رو که می گم می خوام به شما بتوپم و غرغر کنم که شما جهان سومی هستین. شما بی فرهنگ هستین... نه. همین که من دو پست وبلاگم رو به این موضوع اختصاص می دم نشون می ده که من هم از جنس شمام. من هم دوست دارم تو هیاهو پیش شما باشم... من هم به دنبال ماهی خودم تو این آب گل آلود هستم.

واقعا جای تاسف داره... جای تاسف داره که اینقدر احمق هستیم!

نمی خوام هیچ نتیجه گیری ای کنم شما بگین چه بلایی سر آدمای این مملکت اومده و می آد... شما بگین ما چی کاره ایم؟!

 

نظرات 25 + ارسال نظر
قطره شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ http://nasim01.persianblog.com

جواب تمام اون سوالا خیر هستش...منم متاسفم...منم ندیدم و نمی خواهم ببینم...برام فرقی نمی کنه که خودش باشه یا نه ....هر کی که هست ربطی به ما نداره فکر می کنم...آره باید متاسف باشیم که اینجا وقت ارزش نداره...

خاله ریزه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ب.ظ

منم این فیلمو ندیدم اما خوب فکر نمیکنم دیدنم داشته باشه ... جای تاسف داره که مردم ما دنبال چه جیزهای بی ارزشی هستن در حالی که میشه چیزهای بهتر و مفید تری رو جایگزین این چیزای بی ارزش کنیم ....شاد باشی و موفق

شکوفه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:52 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ..

خداییش من اون فبلم ندیدم ... و حتی یادم نمیاد که زهره

ابراهیمی دیده باشم .. و هیچ انگیزه ای هم برای دیدن این

فیلم ندارم .. هرچی هست آبروی مرم باید حفظ بشه ..

خدا عاقبتمون بخیر بگذرونه ...

در پناه حق

بهروز یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ب.ظ

کس نگو کسکش

علی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:28 ب.ظ

نتونستم فیلم امیر ابراهیمی را دانلود کنم لطفا برایم ایمایل کنید یا حداقل عکساشو
با تشکر

مهرداد پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ق.ظ

به نظر من این کمال سو استفاده است که با نام زهرا امیر ابراهیمی کسی بخواهد سایت خود را تبلیغ کند.

مجید جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ب.ظ

آخه کس کش زهرا ابراهیمی ننته یا خواهرت
اخه تو کس کش نمیگی این مادر کونی چرا این کارو کرده
آخه کدوم کس کشی تو دوران نامزدی کسش بازه
این دختره اگه جنده نبود این کارو نمی کرد که فیلمش رو بدن بیرون
در ضمن آبروی ما ایرانی ها رو هم برده
جنده خان.....

شیرازی سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:58 ب.ظ

با عرض سلام و تشکر از این حمایت . وگلایه از بردن نام افراد دیگر به همین راحتی ودرلیست قرار دادن افراد بعدی . خواهشا نام افراد دیگر را پاک کنید.

احمد دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام نمیدونم چی باید بهتون بگم ولی شما با اسم زهرا امیر ابراهیمی سعی کردید کاربرا رو به وب لاگ خودتون بکشونید ...این راه زیراکانه ای بود و در اصل سو استفاده.

[ بدون نام ] شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

کس کش مادر جنده الاغ این کار ها رو می کنی که خیر سرت آمار سایتت زیاد شه کون می داشتی فیلمه رو میذاشتی همه می دیدن حالشو می بردن چرا جنده بازی در آوردی ؟


ننه ات را گاییدم

زهرا امیر ابراهیمی چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ق.ظ

جای تاسف داره که اینقدر احمق هستی!
من می خواستم فیلم رو ازت بگیرم پاکش کنم
تا حالا فکر کردی خودت چقدر بیکاری که برای یه همچین موضوعی صفحه حروم می کنی

مهم نیست شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://مهم نیست

همه دروغ میگن
اگه دوست ندارید ببینید پس در موردش بحث نکنید.

کامران یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:11 ب.ظ

واقعا احمقانه که خیلی شرف داره باید گفت بی سگ وصاحابی و بی پدر مادری است که ادم دنبال پست ترین ولجنترین چیزا بره من یه مردم این قدر دارم و دارم ودارم که صدتا از این مثلا خیر سر ننشون و باباشون مردایی رو که یه مشت اسم اعضای بدن و مراحل تولید مثل وتولدشون رو میارن و خود شون خونوادشون رو کامل معرفی می کنن رو مثل یه سوسک بی مصرف مستراح گرد بکشم اخه یکی نیست به حضرات خری که نظر دادن بگه از کی تا حالا دکتر شدی پدر سگ پوفیوز من خواهر مادر فحش نمیدم چون خودشون اندازه کهفی از خجالت خودشون در اومدن سگ تو هیکل هرچی مرد قرمساق مثل شماهارید که ما مردا فکر می کنیم با یه تیکه گوشت بی مصرف که بهمون اویزونه کسی ازمون حساب میبره همونو اگر با تبر قطع کنن صدای کره خر میکنیم وارار میزنیم بیخودی سر و صاحاب سایتو فحش ندین که به ولای علی هر جای دنیا باشین شارگ حیاتیتونو قطع میکنم به علی قسم خوردم هر چی هم گفتین نثار اون بابا ننه بی شرفتون وهفت جا بدترش خندید اون که گفت دختر تو دوران نامزدی.... پدرسگ بی شرف زن ادم باشه اومد و ابجی تون ازهمه بدتر بود دست ور دارین من دخترایی رو که مشکل داشتن از نظر روحی مالی کمک کردم الان صاحب خانواده اند اره کاسه داغتر از اشم هر کی اعتراض داره از سگ کمتره عمل نکنه در ضمن خطاب به اون الاغی که حرف از ابرو زده باید بگم خفه شو ضر نزنی نمیگن لالی

شهاب جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ق.ظ

من عاشق کس این دختر شدم

امیر دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

خواهر و مادرتو گاییدم حرومزاده.

پارسا داگی استایل سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ق.ظ

ننت رو اسب بگاد

چشمت کور سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

کیییییییییییییییییییییرم تو کس ننه هاتون جاکشا به شما چه ربطی داره که ما دنبال چی می گردیم .
ما دنبال ننه شما مادر قهوه هاییم که بزنیم بگاییمشون

[ بدون نام ] شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

خوب چرا سکس کرده که پخش شه. میخواست نده که اینطئر پخش مشه.آمار وبلاگت بالا رفت

زهرا یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

متاسفم براتون که اینقدر بی شعورین. کونی های عوضی

جواد جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ http://afsos1360parsiblog.com

واقعا ایرانی ها چقدر بیکارن: تو اینترنت دنبال چی میگردن: این همه کوس تو خیابونه بسه تون نمیکنه تا تو اینترنت هم نگردین:واقعا واسه همتون متاسفم

جواد جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ

دباره میگم درود بر تو با این وبلاگت خانومی

علی یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

آفرین به تو آره منم ندیدم و نمیخوام ببینم
آدم خوبه تصور کنه خدای ناکرده اون اشتباه رو خواهر خودش کرده اون وقت دوست داره مردم کمکش کنن تا این موضوع مخفی باشه یا عالم و آدم اونو ببینن؟

ل پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ

گربه دست به کوشت نمی رسید می گفت سیرم ..شما هم همین طور ..تو گفتی ما هم باور کردیم که تو مومنی

نرگس شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ

خاک تو سراتون که دارید از بی ارضایی میمیرید

سولی یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ق.ظ

یه سوال یعنی تو تا الن سکس نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جنده خانم چه کار مردم ذاری تو.مال خودش بود دوس داشت به توچه حروم زاده.تو کم دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد