حرف ناحساب

گفتم:اگه گفتی کی یا کیا از طولانی شدن پرونده هسته ای ایران لذت می برن؟
...یه کم فکر کرد.
گفت:آمریکا؟
گفتم: نه بابا اون که سرش مشغوله عراقه فعلا با ما حال نمی کنه...
گفت: اسرائیل؟
گفتم: سگ کی باشه...!
گفت: روسیه؟ اروپا...؟ سولانا؟... علی یکدست؟
گفتم: نهههه
گفت: بن لادن...جنیفر لوپز...لویی بیست و چندم....؟
گفتم: نچچچچچ
بیست تا سوالش تموم شد...
گفتم: الحق که خنگی... بابا کی بیشتر از حسن [روحانی] و دوستان با این پرونده حال می کنه؟ سردار دارندگی تو ۸ سال حکومتش انقدر سفر خارجکی رفته بود؟ انقد چیز خارجکی دیده بود؟...
------
پول نفت اِ دیگه... صاحاب نداره که...خرج سفر دکتر حسن نشه می دن علی یکدست بخوره... آقا ما برق اتمی نخوایم چی کار باس بکنیم؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
ایرانیها چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:49 ق.ظ http://iranyha.blogsky.com/

سلام!
جالب بود و با شما تقریبا موافقم.
این مردم هستند که بیشتر از همه نگرانند که آخر این داستان به کجا ختم میشود.

مهدی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:52 ق.ظ http://www.tavakoli.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبیه.
به من هم زود به زود سر بزن.

نیما چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام!
جالب بود و متفاوت از بقیه نوشتهات.
موفق باشی...

خوب دیگه... بلکه متفاوت بنویسیسم نظرت جلب شه... اما جدی اینکه کلا قراره اینجا متفاوت باشه... با چی؟ با همه چی حتی با خودش!!!/ مرسی از نظرت...

آزاده چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.136733.blogfa.com

سلام
تو روزگار ما اگه بخوای به آدمای گردن کلفت تر از خودت گیر بدی نفله میشی
اما باید آدمایی باشن که این کارو بکنن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد